Tuesday, July 5, 2016

וויאַגראַ טאַבלאַץ ינדיאַ






+

פּראָמאָזיאָנע דעלאַ פּרעווענזיאָנע לאַ פּרעווענזיאָנע E לאַ דיאַגנאָסי פּרעקאָסע סאָנאָ פאַטטאָרי דעטערמינאַנטי נעל מיגליאָראַמענטאָ דעל פּאָססיביליטà אין טראַטטאַמענטאָ דעי טומאָרי דעל סענאָ. אַומענטאַנדאָ די נומער דעי קאַסי דיאַגנאָסטיקאַטי פּרעקאָסעמענטע, מיגליאָראַנאָ ינפאַטטי נאָטעוואָלמענטע איך טאַססי אין גואַריגיאָנע (אָלטרע די 90% דעי קאַסי ווען לאַ אַלטעראַזיאָני ווענגאָנאָ ידענטיפיקאַטע נעגלי סטאַדי רובֿ פּרעקאָסי) און לאַ קוואַליטà אין לעבן נעללע פּאַזיענטי. טוטטאַוויאַ ונ'ינדאַגינע עפּידעמיאָלאָגיקאַ סוואָלטאַ, נעל 2001, dalla סוזאַן דזשי באַמערקונגען איטאליע, סו יו. ען. קאַמפּיאָנע אין 3000 דאָננע רעזידאַנץ אַ רוים און פּראָווינץ, המגיד ריוועלאַטאָ אַז ניט è טאַנטאָ לאַ דיסינפאָרמאַזיאָנע אַד אָסטאַקאָלאַרע לאַ פּרעווענזיאָנע, אָבער רובֿ ספּעססאָ לאַ פּאַוראַ אין סקאָפּרירע אַז עפּעס ניט וואַ. E 'פּער דעם אַז לאַ באַמערקונגען יטאַליאַ ניט ווואָלע סאָלאָ ינפאָרמאַרע לאַ דאָננע, אָבער סאָפּראַטטוטטאָ רענדערלע פּראָטאַגאָניסטע דעלאַ פּרעווענזיאָנע, פאַוואָרענדאָ יו. ען. אַטטעגגיאַמענטאָ קולטוראַלע ווידער, רובֿ פּאָסיטיוואָ עד אַפּערטאָ, נומ קאָנפראָנטי אין קוועסטע מאַלאַטטיע. פּער פאַוואָרירע אַ מיגליאָר דיפפוסיאָנע דעלאַ דיאַגנאָסי פּרעקאָסע, די באַמערקונגען יטאַליאַ אָרגאַניזזאַ יעדער יאָר די וויללאַגגיאָ דעלאַ גריסט. אין קאָנקאָמיטאַנזאַ מיט דער שטאַם פֿאַר די היילן, וואָס איר אַפפיאַנקאַנאָ אַלטרע גיאָרנאַטע ספּעסיאַלי אָפּגעבן אַלע דיאַגנאָסי פּרעקאָסע. זיין פרייַנד גראַם איז אין זיין שפּעט-סיקסטיז אָבער איז רילייינג אויף די ייַורוועדיק פּראָדוקטן פון ינדיאַ צו Pep אַרויף זיין געשלעכט לעבן. מוסלי מאַכט קסטראַ אויך באקאנט ווי ינדיאַן הערבאַל וויאַגראַ איז אַ פּראָדוקט ער האט שוין קעסיידער ניצן אין די לעצטע פינף יאר. די אלטע ינדיאַן פאָרעם פון מעדיצין איז פּראָפּאַגאַטינג אַז מולסלי מאַכט קסטראַ איז אַ מעדיצין פֿאַר פאַרשידענע געשלעכט פּראָבלעמס געפֿונען אין מענטשן און ווייבער. דר ווענוגאָפּאַל פון די דרום שטאַט פון קעראַלאַ זאגט, & קוואָט; מוסלי מאַכט קסטראַ איז פאָרמולאַטעד פֿון הערבס. & קוואָט; & קוואָט; די הערבס וואָס זענען קאַלטאַווייטאַד ניצן ביאָ-אָרגאַניק מעטהאָדס פון קאַלטיוויישאַן און די מעדיצין האט קיין זייַט ווירקונג. די קאַפּסאַלז האָבן אַ פּאָליצע לעבן פון צוויי יאר און באַשטעטיקן צו אינטערנאַציאָנאַלער פּאַקינג. & קוואָט; ייַווועדאַ ווי אַ מעדיצין איז געניצט צו היילן פאַרשידן יילמאַנץ ריינדזשינג פּראָסט קאַלט צו ראַק. די אלטע טעקסטן פאָקוס מער אויף די סטיל פון די מענטש אין בנין אַ געזונט מיינונג און גוף. וואַדזשיקאַראַן איז אַ צווייַג פון וויסנשאַפֿט וואָס דילז מיט די באַהאַנדלונג אָדער די סטיל וואָס קענען האַלטן מענטש סעקשואַלי אַקטיוו איבער זיין לעבן. עס איז איינער פון די אַכט הויפּט צווייגן פון ייַורוועדאַ. רידזשווואַניישאַן און וויריליטי זענען אָפֿט געהאלטן צוזאַמען ווייַל זיי זענען ביידע זארגן מיט די פּרעזערוויישאַן און וישאַלט פון ווייטאַלאַטי. וואַדזשיקאַראַן [וואַדזשי = פערד (סטאַלליאָן) און קאַראַן = ינגרידיאַנץ] איז אַ טעראַפּיע מענט פֿאַר אַ מענטש וואס האט פאַרפאַלן גאַנץ קאָנטראָל איבער זייַן תאוות. רידזשווואַניישאַן אָדער רייַסאַן טעראַפּיע ווי דיסקרייבד דורך די טעקסטן קענען זיין אַנדערגאָן דורך מענטשן בלויז צוויי מאָל אָדער טרייס אין אַ לעבן זינט עס האט שטרענג גיידליינז. אויף די אנדערע האַנט, וויריליסאַטיאָן קענען זיין אַנדערגאָן אין קיין געגעבן צייַט פֿאַר אַ מענטש אין צווישן די עלטער פון 20 & נדאַש; 80. די טעקסץ דיסווייד שטופּ איידער די עלטער פון 20 יאר און נאָך 80 יאר. אין ייַורוועדיק טעקסטן פילע פּרעפּעריישאַנז זענען דיסקרייבד וואָס ימפּאַרט סטאַלליאָן-ווי קראַפט און ינקריסאַז די פאַרגעניגן פון געשלעכט פאַרבאַנד. עטלעכע פון ​​די פּראַקטאַסאַז דערמאנט אין די טעקסץ זענען ימפּראַקטאַקאַל אין דעם קראַנט עלטער. די טעקסץ דערמאָנען וועגן אַ פיר ווו אַ מענטש עסט האָן & רסקוואָ; ס פלייש געפּרעגלט אין זיירע פון ​​דער קראָקאָדיל האט שטענדיק ירעקשאַן פֿאַר פילע נעכט. ייַורוועדאַ האט זיכער אַפראָדיסיאַק מעדאַסאַנז אָבער עס זענען עטלעכע אַפראָדיסיאַק עסנוואַרג-זאכן, וואָס קענען בוסט די געשלעכט שטאַרקייַט און לאַבידאָו. די טעקסץ דערמאָנען ווייץ, רייַז, שוואַרץ גראַם, און וואָטערקרעס אויסערדעם ניסלעך ווי מאַנדל, קאַשו נוס, וועלשענער נוס, פּאַסטאַשיאָו און גראָונדנוט. צווישן די בשמים & מדאַש; מושקאַט, קאַרדאַמאָם, זאַפרען, צימערינג בילן האָבן אַפראָדיסיאַק פּראָפּערטיעס. צווישן די Fruits מאַנגאָ, גוואַוואַ און באַנאַנע האָבן וווילטויק אַפראָדיסיאַק מידות זאָגן די טעקסטן, בשעת מילכיק פּראָדוקטן ווי מילך, קורד, באַטערמילק און גהעע זענען אויך אַפראָדיסיאַק אגענטן. די ינדיאַן פאָרעם פון מעדיצין אַדווייזיז איינער ניט צו נאָכגעבן אין צו פיל פון בעטעל נוס, קאַטעטשו און פעננעל זאמען, וואָס האט אַ ווירקונג אויף די פּראָדוקציע פון ​​זיירע דורך דעם גוף. פילע ינדיאַן הערבס האָבן אַפראָדיסיאַק פּראָפּערטיעס. צוויי הערבס, וואָס פאַלן אונטער די מוסעלי גרופּע, זענען ריפּיוטאַד פֿאַר ינקריסינג די זיירע ציילן. דעפּענדינג אויף זייער פֿאַרב זיי זענען קלאַססיפיעד זיך שוועטאַ מוסעלי אָדער ווייַס מועסלי און קאַלי מועסלי אָדער שוואַרץ מוסעלי. די ערשטע איינער איז רעפעררעד צו ווי מוסעלי אין ייַורוועדאַ און יענער איינער איז גערופֿן ווי טאַאַלמולי אין סאַנסקריט. ווייסע מוסעלי איז זייער עפעקטיוו אין ינקריסינג זכר פּאָוטאַנסי און אַז עס האט שוין געדאַנק פון ווי אַ פאַרטרעטער פֿאַר וויאַגראַ זאגט דר ווינאָד דעססאַי, אַ פּראַקטישנער פון גאָאַ. עס זענען עטלעכע אנדערע פּרעפּעריישאַנז, הערבס וואָס די טעקסטן רעדן וועגן בעת ​​אַפראָדיסיאַק פּראָפּערטיעס. אַפראָדיסיאַק פֿאַר מענטשן לויט צו די טעקסטן האָבן שוין צעטיילט אין פינף קאַטעגאָריעס. פּראָמאָטינג פּראָדוקציע פון ​​זיירע: (מילך, גהעע, ציבעלע ווידאַרי, מועסלי, גאָקשור, שאַטאַוואַרי, יאַשטימאַדהו און זיירע פון ​​פאַרשידן אנדערע אַנימאַלס). רייניקן קאַמף אויף זיירע: (קושטהאַ, צוקער שטעקן, בייַבעררי). פּראָמאָטינג פערטיליזאַטיאָן קאַפּאַציטעט אין זיירע: (בראַהמי, שאַטאַוואַרי, קאַטוקאַ, גודוטשי, אַמאַלאַקי, באַלאַ. הערבס אַז פאַרגרעסערן לאַבידאָו: (אַקאַראַקאַראַבה, זאַפרען, קלאָווע, קנאָבל, פּיפּפּאַלי). טאַניקס צו קאַמבאַט צו פרי ידזשאַקיוליישאַן: (נוטמעט, אַשוואַגאַנדהאַ, טשאַנדהאַן, דזשאַטאַמאַנסי, קאַפּיקאַטשטשו). (זען די רשימה ונטער). די טעקסץ האָבן געווארנט אַז עס איז וויכטיק אַז אַ מענטש ניט נאָר Pays ופמערקזאַמקייַט צו די הערבס אָבער אויך צו די פּרינציפּן פון וויריליסאַטיאָן אַזאַ ווי דעטאָקסיפיקאַטיאָן איידער די קאַנסאַמשאַן פון דרוגס ווי געזונט ווי צו געווינען קאָנטראָל איבער איינער & רסקוואָ; ס סענסיז. די באַטאַניקאַל נעמען פֿאַר עטלעכע פון ​​די הערבס: ציבעלע: רעדאַגירן נאַמע-- אַלליום סעפּאַ, משפּחה - ליליאַסעאַע שאַטאַוואַרי: רעדאַגירן נאָמען - ספּאַרזשע ראַסעמאָסוס, משפּחה - ליליאַסעאַע קאַפּיקאַטשטשו: רעדאַגירן נאמען מוקונאַ פּרוריענס, פאַמילי-- לעגומינאָסאַע באַלאַ: רעדאַגירן נאמען בלאַט קאָרדיפאָליאַ, משפּחה - מאַלוואַסעאַע אַסוואַגאַנדהאַ: רעדאַגירן נאמען וויטהאַניאַ סאָמניפעראַ, משפּחה - סאָלאַנאַסעאַע טשאָפּטשיני: רעדאַגירן נאַמע-- סמילאַקס טשיינאַ, משפּחה ליליאַסעאַע גאָקשור: רעדאַגירן נאמען --טריבולוס טעררעסטריס, משפּחה - זיגאָפיללאַסעאַע יאַשטימאַדהו: רעדאַגירן נאמען גליסיררהיזאַ גלאַבראַ, מישפּאָכע לעגומינאָסאַע מושקאַט: רעדאַגירן נאמען מיריאַסטיקאַ פראַגראַנס, מישפּאָכע נאַמע-- מיריסטיקאַסעאַע פּיפּפּאַלי: רעדאַגירן נאַמע-- פּייפּער לאָנגום, משפּחה נאָמען? פּיפּעראַסעאַע גודוטשי: רעדאַגירן נאמען טינאָספּאָראַ קאָרדיפאָליאַ, מישפּאָכע נאַמע-- מעניספּערמאַסעאַע אַאַאַקאַרקאַראַבה: רעדאַגירן נאמען אַנאַסיקלוס פּירעטהרום, פאַמיי נאָמען - קאָמפּאָסיטאַע שוועט מוסעלי: רעדאַגירן נאמען ספּאַרזשע אַדססענדענס, משפּחה נאָמען ליליאַסעאַע טאַאַלמודי: רעדאַגירן נאמען קורקוליגאָ אָרטשיאָידעס, משפּחה נאָמען אַמאַריללידאַסעאַע


trouverboiscolombesg.blogspot.com


No comments:

Post a Comment